HU EN

Szolgáltatások

  • Kimenő hívások Bejövő hívások
  • Kimenő hívások Kimenő hívások
  • Kimenő hívások Munkaerő kölcsönzés
  • Kimenő hívások Egyéb szolgáltatás

Audiotex rendszer: a bejövő hívásokat egy automata rendszer, egy telefon-számítógép fogadja.

Élő operátoros rendszer: a bejövő hívások egyből operátorhoz érkeznek.

Kombinált rendszer: Az audiotex és az operátoros rendszer bármilyen módon kombinálható.

Bejövő hívások fogadása Bejövő hívások fogadásakor az alábbi lehetőségek kínálkoznak:
  • Audiotex rendszer

    Audiotex rendszer

    Az audiotex rendszer több egyidejű hívás kezelését teszi lehetővé a nap 24 órájában. A hívót egy automata rendszer fogadja, ahol az üdvözlő üzenetet követően, az érdeklődő saját igényei szerint, nyomógombok segítségével választhatja ki az őt érdeklő információt, illetve a rendszer lehetőséget teremt az előre rögzített hanganyagok lejátszása mellett a hívó hangüzeneteinek rögzítésére is.

    Az audiotex rendszeren rögzített üzenetek folyamatos feldolgozásra kerülnek, illetve igény szerint írásos formában rögzítve adjuk át a Megbízónak. A beérkező hívások számának alakulásáról (az egyes menüpontok választási gyakoriságának számáról, stb.) igény szerinti rendszerességgel összefoglalók készülnek.

    Az audiotex rendszer használata során a hívó kérheti, hogy a rendszer operátorhoz kapcsolja, így az audiotex alkalmazása kombinálható az operátorkikapcsolással.

  • Élő operátoros rendszer

    Élő operátoros rendszer

    Élővonalas ügyfélszolgálat esetében az érdeklődőket szakképzett operátorok tájékoztatják. Telefonos rendszerünk a bejövő hívásokat folyamatosan figyelemmel kíséri, és a hívott számnak megfelelő operátori csoporthoz kapcsolja, úgy, hogy közben figyelembe veszi az operátorok foglaltságát és egyenletes híváseloszlást.

    Az operátorok munkáját egy előre megtervezett és elkészített számítógépes felület segíti, melyet az információk lekérdezésére, illetve adatrögzítésre használhatnak.

    Az operátorok munkáját és a szolgáltatások színvonalát folyamatosan ellenőrizzük, illetve fejlesztjük az állandó minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében.

     

  • Kombinált rendszer

    Kombinált rendszer

    Kombinált rendszer alkalmazása során az audiotex és az élővonalas rendszer tetszés szerint kombinálható. Általában a hívót egy audiotex rendszer fogadja, ahol a nyomógombok segítségével választhat a felsorolt lehetőségek közül. A választás után vagy további választási lehetősége van, vagy meghallgathat egy előre rögzített információs szöveget, vagy üzenetet hagyhat vagy operátorral beszélhet.

    Arra is lehetőség van, hogy operátor kapcsolást csak akkor kérhet a hívó, ha az automata információk nem voltak kielégítők, vagy csak akkor kapcsoljuk munkatárshoz ha az auditex rendszerben már elveszett vagy túl sokat hibázott.

    A két rendszer kombinációjának, és egy-egy konkrét rendszer felépítésének, bonyolultságának csak a fantázia szab határt.

     

  • Telefonszámok

    Telefonszámok

    A hívószáma tetszőlegesen lehet alapdíjas, zöld-, kék szám, illetve jellegét tekintve állandó, vagy időszakos (kampányhoz kötődő). A hívószám meghatározásakor ügyfeleink száz telefonszám közül választhatnak.

    Zöld szám alkalmazása esetén a hívás költségét a hívott fél fizeti, tehát az hívók díjmentesen telefonálhatnak, amely rendszerint igen nagy érdeklődést eredményez. A kék szám esetén az érdeklődő bárhonnan hívja az ügyfélszolgálatot, mindig csak a helyi hívás díját fizeti, a különbözet a hívott felet terheli.

     

Kimenő hívások kezdeményezése Kimenő hívások kezdeményezésére az alábbi lehetőségek kínálkoznak:
  • Piac- és közvéleménykutatások, felmérések

    Piac- és közvéleménykutatások, felmérések

    Országos reprezentatív, vagy igény szerint tervezett mintán, számítógéppel támogatott telefonos interjúkészítés (CATI) módszerével elvégzett felmérések lebonyolítása. Teljes körű szolgáltatási csomag a kérdőív elkészítésétől, az adatfeldolgozáson át a tanulmánykészítésig, illetve prezentációk megtartásáig.

    Főbb alkalmazási területe az aktuális társadalmi, politikai, gazdasági eseményekhez kapcsolódó villámfelmérések mellett a klasszikus piackutatási területek (termék-, reklámismertség, konkurencia-, piac analízis, stb.)

     

  • Nyomon követés, follow-up

    Nyomon követés, follow-up

    DM kampányok, meghívók, szolgáltatások telefonos nyomon követése. Egy direct mail kampány során kiküldött levelek feltételezett kézhez vételét követően felkeressük a címzetteket és a levél tartalmára támaszkodva értékesítünk, időpontot egyeztetünk stb. A DM kampány optimalizálható ha a kiküldést megelőzi egy telefonhívás aminek segítségével a célcsoport kialakítható, illetve felkészítjük a célszemélyt a DM levélre. A levél kézhezvétele után ismét megkeressük a címzettet és már „régi ismerősként” bonyolítjuk le a kampányt.

    Rendezvényekre, konferenciákra, termékbemutatókra kiküldött meghívók címzettjeit felkeressük és válaszolunk esetleges kérdéseikre, elvégezzük a regisztrációt, tájékoztatjuk a részletekről.

    Bizonyos szolgáltatások, termékek (pl. autó vásárlás, szervizelés, nagy értékű, egyedi használati tárgyak) igénybe vétele, vásárlása után megkeressük az ügyfeleket és telefonon keresztül kitöltetünk velük egy elégedettségi kérdőívet. Ezzel a szolgáltatást nyújtó folyamatos visszajelzést kap alkalmazottai és szolgáltatása színvonaláról.

  • Direct Sales

    Direct Sales

    A direct sales jellegű hívások lakossági akciók keretében, illetve business-to-business akciók keretében bonyolíthatóak le. A lakossági akciók során rendszerint tényleges - telefonon keresztül történő - értékesítésről beszélünk, míg a business-to-business kampányok inkább olyan hívásokra épülnek, ahol a Megbízó értékesítési munkatársa számára egyeztetünk időpontokat. Természetesen a kampány keretében pontos célcsoport meghatározásra kerül sor, illetve segítséget nyújtunk az ehhez kapcsolódó adatbázis-marketing feladatok ellátásában.

  • Adatbázisépítés

    Adatbázisépítés

    Az egyes célcsoportoknak megfelelő adatok beszerzése - a hívások során olyan célszemélyeket keresünk, akik megfelelnek az előre meghatározott feltételeknek (demográfiai tényezők, stb.), illetve hozzájárulnak, hogy adataikat a Megbízó későbbiekben során felhasználja.

    Alkalmazható:

    • DM kampányok lebonyolításához
    • egyéb jellegű közvetlen megkeresésekhez
    • telemarketing akciók lebonyolításához
  • Automata kitelefonálás

    Automata kitelefonálás

    Rövid idő alatt, költséghatékonyan nagyon sok ember elérhető az automata kitelefonálás során. Előre rögzített, mindenkihez szóló, rövid, lényegre törő üzenetet játszunk be a felhívottaknak. Felhasználási területek: kampányok; cégek, önkormányzatok karácsonyi, nőnapi üdvözlete.

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel is foglalkozik azon ügyfeleink részére, akiknél a technika színvonal biztosított, de a humánerőforrás nem vagy csak részben megoldott. Számukra a kiváló kommunikációs tudással és több rendszerismerettel rendelkező humánerőforrásunkat tudjuk biztosítani.

Igény szerint megtervezett kampányok minden területre, ahol fontos, hogy a célszemélyek sokaságát rövid idő alatt érjük el, illetve speciálisan képzett operátorok segítségével olyan feladatokat lássunk el, amelyek a Megbízó munkáját helyettesítik. Természetesen a fent bemutatott szolgáltatási körök kombinálhatóak, illetve a cégcsoport nyitott minden jellegű direkt marketing akció megtervezésére és lebonyolítására.