Audiotex rendszer: a bejövő hívásokat egy automata rendszer, egy telefon-számítógép fogadja.
Élő operátoros rendszer: a bejövő hívások egyből operátorhoz érkeznek.
Kombinált rendszer: Az audiotex és az operátoros rendszer bármilyen módon kombinálható.
-
Audiotex rendszer
Audiotex rendszer
Az audiotex rendszer több egyidejű hívás kezelését teszi lehetővé a nap 24 órájában. A hívót egy automata rendszer fogadja, ahol az üdvözlő üzenetet követően, az érdeklődő saját igényei szerint, nyomógombok segítségével választhatja ki az őt érdeklő információt, illetve a rendszer lehetőséget teremt az előre rögzített hanganyagok lejátszása mellett a hívó hangüzeneteinek rögzítésére is.
Az audiotex rendszeren rögzített üzenetek folyamatos feldolgozásra kerülnek, illetve igény szerint írásos formában rögzítve adjuk át a Megbízónak. A beérkező hívások számának alakulásáról (az egyes menüpontok választási gyakoriságának számáról, stb.) igény szerinti rendszerességgel összefoglalók készülnek.
Az audiotex rendszer használata során a hívó kérheti, hogy a rendszer operátorhoz kapcsolja, így az audiotex alkalmazása kombinálható az operátorkikapcsolással.
-
Élő operátoros rendszer
Élő operátoros rendszer
Élővonalas ügyfélszolgálat esetében az érdeklődőket szakképzett operátorok tájékoztatják. Telefonos rendszerünk a bejövő hívásokat folyamatosan figyelemmel kíséri, és a hívott számnak megfelelő operátori csoporthoz kapcsolja, úgy, hogy közben figyelembe veszi az operátorok foglaltságát és egyenletes híváseloszlást.
Az operátorok munkáját egy előre megtervezett és elkészített számítógépes felület segíti, melyet az információk lekérdezésére, illetve adatrögzítésre használhatnak.
Az operátorok munkáját és a szolgáltatások színvonalát folyamatosan ellenőrizzük, illetve fejlesztjük az állandó minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében.
-
Kombinált rendszer
Kombinált rendszer
Kombinált rendszer alkalmazása során az audiotex és az élővonalas rendszer tetszés szerint kombinálható. Általában a hívót egy audiotex rendszer fogadja, ahol a nyomógombok segítségével választhat a felsorolt lehetőségek közül. A választás után vagy további választási lehetősége van, vagy meghallgathat egy előre rögzített információs szöveget, vagy üzenetet hagyhat vagy operátorral beszélhet.
Arra is lehetőség van, hogy operátor kapcsolást csak akkor kérhet a hívó, ha az automata információk nem voltak kielégítők, vagy csak akkor kapcsoljuk munkatárshoz ha az auditex rendszerben már elveszett vagy túl sokat hibázott.
A két rendszer kombinációjának, és egy-egy konkrét rendszer felépítésének, bonyolultságának csak a fantázia szab határt.
-
Telefonszámok
Telefonszámok
A hívószáma tetszőlegesen lehet alapdíjas, zöld-, kék szám, illetve jellegét tekintve állandó, vagy időszakos (kampányhoz kötődő). A hívószám meghatározásakor ügyfeleink száz telefonszám közül választhatnak.
Zöld szám alkalmazása esetén a hívás költségét a hívott fél fizeti, tehát az hívók díjmentesen telefonálhatnak, amely rendszerint igen nagy érdeklődést eredményez. A kék szám esetén az érdeklődő bárhonnan hívja az ügyfélszolgálatot, mindig csak a helyi hívás díját fizeti, a különbözet a hívott felet terheli.